Saturday 3 September 2011

Seseorang telah ceroboh blog saya!! Grrr...

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia

inilah akibatnya kalau orang lain pun tahu password kita..
ini entry yang dicerobohi.
tapi nasib baik, beliau tak tulis benda buruk buruk.
al-kisahnya begini.. beliau telah berfikiran buruk terhadap BK.
beliau yang dimaksudkan disini ialah kawan baik BK sendiri.
oleh yang demikian, sesi merajuk rajuk pun berlakulah.
mungkin dengan cara menceroboh blog BK ni sambil tulis kata maaf
boleh membaik pulih hati BK ni. *alolo suweetnya..
maka..

ya kawanku.. saya sudah maafkan awak
lain kali jangan buat lagi eh eh eh..
lepas ni saya saman awak 1 juta kalau awak ceroboh lagi blog saya.. grrr.

ok daa~
p/s : jom tengok barang handmade bapak comel gilos kat sini :D

30 comments:

  1. ek eleh si sikin rupanya. eii sikin nak kena ni hempuk hempuk dia. grrrr :D

    ReplyDelete
  2. madi : haha tau xpe.. beliau lah yang di maksudkan disini :p hempuk je dy.. grrr

    ReplyDelete
  3. tape sampai kampus kita hempuk dia ramai-ramai suh belanja makan mcdota pulak :d

    ReplyDelete
  4. madi : yg tu memang setuju sesangat! hahaha

    ReplyDelete
  5. madi : jangan nak gelak sangat lah kan.. hehe

    ReplyDelete
  6. biar la, nak hilang rasa duka didalam hati ni. hahahahhahahaha

    ReplyDelete
  7. madi : hahahaha.. berduka sungguh ya tuan hamba..

    ReplyDelete
  8. apa kan daya masa tak akan kembali,hancusmusnahlasemuanyaaaaaaa :D

    ReplyDelete
  9. haha, saya ada terbaca tadi. kawan baik tahu password takpe tau! orang lain x boleh. takut tulis merepek2. hati ya :)

    ReplyDelete
  10. madi : ah~ha aku masih lagi bernafas.. lalalala.. haha

    ReplyDelete
  11. namee : memang kene beringat lepas ni.. hehe. tengkiu awak cantik :)

    ReplyDelete
  12. aku masih tak duli kebas,~

    ReplyDelete
  13. fakarepain : hehe.. tau xpe. 1st time juge saya jumpe kes macam ni :p

    ReplyDelete
  14. aduhh sweetnya,..tp xbley laa selalu kan, tu kira ceroboh privasi..ehehe..oopss2 tu la ayat org bru kena hacked,..haha=) salam lebaran si manis =)

    ReplyDelete
  15. zieyzain : haha.. tau xpe. lepasni kena pastikan org tak ceroboh lagi.. hehe

    ReplyDelete
  16. suwiittt laa... xpenah2 org len wat smpai mcm tuh skali.. hahaha!!

    ReplyDelete
  17. oh my. nasib baik kwn baik sendri. kalau strangers? huhu.

    ReplyDelete
  18. key : kalau strangers memang nak kene saman betul2 la tu.. huhu

    ReplyDelete
  19. plak...kne change pssword laa...dear

    ReplyDelete
  20. maya : tula.. nak kena tukar password ni. tapi takut xegt pilak nanti..

    ReplyDelete
  21. paris hilton : peh! artis hollywood dtg blog saya! iyahu! hehe..

    lepas ni memang kene jage2..

    ReplyDelete