Saturday, 3 September 2011

i am sorry to my best friend

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia

before saya memberi kata-kata yang merepek.. saya mintak maaf sebab sudah ceroboh masuk awak punya blog..

sebenarnya saya masuk awak punya blog ini. saya nak mintak maaf  sebab da salah faham apa yang awak semalam..  saya tak la ungkit benda ini walaupun kecil tetapi hati saya tak senang sebab apa saya da buat kat awak.. so sempena selamat hari raya ini or selepas ini, saya betul-betul menyesal dan harap saya boleh betulkan keadaan..

p/s : lawa awak punya gambar..
     : jangan pening-pening dan  harap siapkan assignment tu dengan baik..
     : sory tau saya tulis kat blog awak pasal benda ini.. harap jangan diburukkan lagi..

 




14 comments:

  1. setiap manusia itu ada kekurangan...buat kunjungan balas n folow dari segmen jom tambah follower...hepi blogging ya...:)

    ReplyDelete
  2. lieynanilaz : hm sememangnye manusia ada salah dan silap. dan cara terbaik adalah memaafkan.. hehe

    ReplyDelete
  3. namee : biasalah kalau dah tersalah sangka ni.. macam2 benda buruk boleh berlaku. tp sekarang dah ok da.. hu2

    ReplyDelete
  4. el-janna : xde pape yg teruk pun berlaku.. ade org ceroboh mintak maaf kat saye.. hehe

    ReplyDelete
  5. as salam..wah,so sweet kawan adik nie wt special entri mintak maaf...tp xkena sikit carenye nie kan,sbb ceroboh..ape pun, she is a gud fren..

    ReplyDelete
  6. faizal : tau xpe.. cara yang salah walaupun betul apa yang dia buat.. hehe

    ReplyDelete
  7. myera : xde la sweet sgt kan.. haha

    ReplyDelete
  8. nk tunggu laa si cantik jelita nie buat blog sendiri . . hahaha. . .

    ReplyDelete
  9. suesweet : kalau nak tggu memang berkurun lah. tah bile lah dy nak buat kan..

    ReplyDelete