Sunday, 25 September 2011

Blog kena VIRUS!! Argh!

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia


Ni virus ke ape ek? macam dah terbejangkit dekat blog orang lain pulak.. kepada blogger kat atas tu.. please cek balik blog anda.. BK dah terkena! fuuu!

ok daa~
p/s : blog BK memang takde virus. harap maklum.. ada sesiapa tahu macam mana nak buang benda alah ni? huhu

14 comments:

  1. eh haah lah. :( blog dyla fazil pun kena. kenapa ye.

    ReplyDelete
  2. buang blog org tuh dekat bloglist... baru kena td... hoho~~

    ReplyDelete
  3. tak tahu.
    tp sy redah je.
    ada risiko gak ke ?
    hehe

    ReplyDelete
  4. okehh skit kena virus, ziey hr tu kena hacked sebulan lebih tak boleh buka email n blogg,..sampai nak nages da..ehehe.

    ReplyDelete
  5. kadang2 bukak blog ade jugak macam tuu.

    ReplyDelete
  6. ayokkk ehehehe..
    mintk2 xkne kt blog aku eheheh

    ReplyDelete
  7. namee : ni semua kes berjangkit dgn blog org lain.. hu2

    ReplyDelete
  8. cachos : seb bek dah buang da.. hehe
    tapi sayang bloglist saya.. hu2

    ReplyDelete
  9. budakijaupendek : risiko dia, awak mungkin terkena juga nanti.. resah hati tau.

    ReplyDelete
  10. zieyzain : yang kena hacked tu memang lagi sakit.. nasib baik dapat bukak blog lagi kan?

    ReplyDelete
  11. shedameor : kalau ada, jangan lah tekan ek..bahaya! boleh berjangkit..

    ReplyDelete
  12. madi : memang tengah sabo lah ni.. hu2

    ReplyDelete
  13. ade2mama : harapnya tiada lah kat blog org lain..

    ReplyDelete