Sunday, 30 October 2011

Korea? Jangan di layan sangat.. Sorry k-pop lovers

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia


ye, aku sedang menonton ini.
Dream High

Baru nak tengok ke kak? 
yela..hehe.

Parah kalau kita dah layan cerita korea ni, habis semuanya tak dilayan. blog? facebook? makan? solat? *ish, yang solat tu jangan tinggal..tak baik. (geleng geleng)

Maaflah, aku ni pantang kalau tengok cerita korea, nak blogwalking pun tak sempat.. huhu
*oh, baru tahu kenapa tak aktif blogwalking sekarang ni (angguk angguk).. aigoo.

ok daa~
p/s : kenapalah semua pelakon korea hemsem, tampan, kacak, tinggi, bergaya.. haih.. =.='

22 comments:

  1. tau tak per..khayal je kan kalau dilayan dramanya

    ReplyDelete
  2. haiyaaaaa,kita ada satu cerita korea tak tengok,sebab dah tau nanti mesti addict punyooo,hahahha

    imy

    ReplyDelete
  3. setujuuuuuuuuu! pelakonnya ensem2 xtahan tuhh..hahaha...lau dOrang senyumm..perghhh..hehe

    *tajuk tu bikin hati kpop lover panas aje..hahaha

    ReplyDelete
  4. jangan tengok. nnti awa tak update blog ! hehe. bak sini saya delete smua cite korea tu. hehe :)

    ReplyDelete
  5. nak layan korea skrg memang x pat la.. tunggu cuti sem dulu.. bukan apa, pasal addicted sgt, langsung x blh miss. tu yg mls tu..

    ReplyDelete
  6. haha nasib tak minat korea >.<

    ReplyDelete
  7. kekekekek
    ni boleh kawan adik mimi ni
    gilerrrrr korea

    kikiki


    cpt hupdate!
    eheehehe

    ReplyDelete
  8. saya sukaaa saya sukaaa. he he he xD

    ReplyDelete
  9. aku pon sama, kalo dah layan cita korea, memang tak sempat nak pe menda dah

    ReplyDelete
  10. haha. tau xpe. da tgk drama korea mmg xpndg bnde lain da :)

    ReplyDelete
  11. kepada semua pengkomen diatas : tolong saya! dah xleh nak stop dah ni!! grrr.. haha

    ReplyDelete
  12. tak minat dengan cite korea , tp bila dah tgk episod 1 kne habiskan tgk , geram jewkk . hahaha

    ReplyDelete
  13. Siyesla..guwa pnh tgk 2-3 cite korea.bukan best pon.fullhouse je la yg best kot.yg lain jln.cerite lembab.

    Stakt jual muke.huh

    japan is okey la.hehe

    ReplyDelete
  14. dream high?xtgk lagi..tengah tgk a thousand kisses =) layan tgh2 mlm lepas dh blogwalking ^^

    ReplyDelete
  15. heheheheh suke betul ye layan korea..hewhew.

    ReplyDelete
  16. bila dah demam cte korea mmg xleh nak ckp ape da..hahha..

    ajak dating pon xnk dah..

    opss yeke xnk?;p

    ReplyDelete
  17. huhuh.. legenye semua dah habes tengok.. sekarang nak terjah korang semua!!! grrr.. hehe

    ReplyDelete
  18. Nasib baik tak ketagih lagi dengan drama Korea ni..



    Kenapalah pelakon perempuan Korea comel, ayu, putih dan bergaya sangat ya.. haih.. ;D

    ReplyDelete
  19. yousof : tu la kan.. geram je ngan diorang semua ni.. hu2

    ReplyDelete
  20. layan biasa2 jek..
    jangan dibangga2 kan sgt org luar :)

    ReplyDelete