Friday, 7 October 2011

Awesome blog! : kartinikamal.blogspot.com

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia




Kartini Kamal
Sedang sambung Master di sebuah U tempatan
Belum berkahwin :p

Baik budi pekerti
cantik giler tengok dalam gambar
lagi cantik jumpa depan depan
jadi model pun layak beliau ni
suka bawa kereta laju laju
comel, suka cakap pelat pelat
pandai bijak bestari
semua orang pun suka berkawan dengan beliau
marilah berkawan dengannya juga.. tak rugi :)

Jom tengok blog Kartini Kamal sekarang!  

ok daa~
happy blogging u'olls :D

20 comments:

  1. wah..mempromosi blog orang lain....nak juga kena promosi dlam blog kamu...hehehe

    ReplyDelete
  2. kancil : hehe.. promote kawan2 baru nak naik :)
    insya allah, anda juga akan di promote :p

    ReplyDelete
  3. promot blog aku gak. hehe.
    tp pasni dh x aktif kat blog dah :(

    ReplyDelete
  4. missF: la kalau dah xberblog macam mana nak promot.. awat stop nye? janganla eh.. :)

    ReplyDelete
  5. promot... mne tau jumpa jodoh sesuwei...

    ReplyDelete
  6. hey adik ku . tenks ya. tkjut akak dpt publisiti dari adik yg pemes ini hehe. telima kacih pada yg sudi folo n blog walking d blog saya. insya allah saya akan membalas nya pula :)

    p/s: nak promot adik pisa kat blog akak juga nanti hehe tgguu

    ReplyDelete
  7. setuju3..kte pon da follow blog sis ni :)

    ReplyDelete
  8. cOmey lah dia....awww...terpikat sudaa..hehehe

    ReplyDelete
  9. roslan putra : hehe.. cube lah berkenalan dengan blogger ni..dia baik tau :)

    ReplyDelete
  10. kaktini : tak payah la nak promot blog fsa.. malu tau.. hehe

    ReplyDelete
  11. namee : yeh! dia memang sangat bersopan santun :)

    ReplyDelete
  12. ctk : dia memang cantik giler! :D

    ReplyDelete