Wednesday, 5 October 2011

how sweet meh :')

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia


ok daa~
p/s : nak mimpi kawen kawen la malam ni :p

41 comments:

  1. wah,,sooo cuttee..:)
    ambooii terus nak mimpi kawen yerk..hikhkik

    ReplyDelete
  2. hewhew,kalau msj dgn johnny depp camni lah,sweet sangat dia tu.

    Kalau dgn kyo cakap loghat kedah,lagi sweet tau.

    my lips like sugar,hahaha

    ReplyDelete
  3. hehee...BK ni msti tgh angau...

    ReplyDelete
  4. nor ain : mesti lah kene mimpi kawen terus :p

    ReplyDelete
  5. madi : alahai yeke? sweetnye korang bertiga.. tak kesah pun kalau dimadukan.. hehe

    ReplyDelete
  6. ctk > angau sikit lah.. mane tau ni? haha

    ReplyDelete
  7. PERGHHH.. ini lelaki bab ayat memey ohsem sokmo.. jangan mimpi kawen ngan raja gopal sudah, keh3...

    ReplyDelete
  8. umie : raja gopal? ohno! nanti fikir pasal bola je.. namau....

    ReplyDelete
  9. amboi kemain lagi ek^^

    header dah tukar ke?? comel^^

    ReplyDelete
  10. mmg sweet!! ^_^

    btw, thanks ye drop by my blog..

    ReplyDelete
  11. sweettttnya :) susah nak dapat laki cakap macam ni. hehe

    ReplyDelete
  12. Pergh, komfom klu MissCt jmpe llki mcm ni, ajak kawen tr0s.. haha

    ReplyDelete
  13. arghhhhhhhhhhhh sweetnye.. gile ahhhh

    ReplyDelete
  14. akufobia : gersang ape? ta paham =.='

    ReplyDelete
  15. el-janna : hehe.. header dia lagi comel tau :)

    ReplyDelete
  16. suesweet : comel macam sue kan..ehe

    ReplyDelete
  17. aku fobia lagi : ye.. anda memang comel =.='

    ReplyDelete
  18. piqah bagus : very sweet like sugar.. hehe

    ReplyDelete
  19. nisa greennnpanda : hehe..most welcome :)

    ReplyDelete
  20. namee : semestinya susah.. ade 1 dalam seribu.. hehe

    ReplyDelete
  21. miss ct : BK pun sama miss ct.. kawen je terus.. bukan senang kan..hehe

    ReplyDelete
  22. pen merah : jangan giler lagi...sweet sgt nih.. hehe

    ReplyDelete
  23. akufobia : nak lari mano tu.. ngeh3

    ReplyDelete