Saturday 27 August 2011

6 new blogs that interest me the most

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia

sedang tengok tengok nuffnang punya website, terserempak dengan benda alah ni.. memang sangat menarik. kita boleh choose 6 blog yang menarik perhatian kita dan cerita kan serba sedikit tentang blog itu. tarikh tamat pada 31 ogos 2011. nak join? boleh klik sini.



ok. ini antara selalu yang BK akan buka kalau tiap kali on blog. tapi kenapa 6 je? BK ada banyak buka blog yang lain? macam mana? nak tulis lebih dari 6 boleh? hehe.. takpelah, kita ikut kehendak nuffnang ni :)



selalu buka blog ni sebab beliau selalu memberi kan pendapat dan pandangan nya sendiri mengenai apa yang terjadi di sekeliling.. gaya bahasa beliau sangat sempoi. memang tertarik siapa yang baca. orangnya pun cantik walaupun beliau selalu tak mengakuinya. hehe.. namee memang best! :)


Blogger famous ni tipulah kalau siapa yang tak kenal, nak kata blogger baru, takdelah baru tapi BK memang sangat tertarik blog cikepal ni. beliau sangat suka buat review filem yang belum keluar and yang dah ada di pawagam. kalau beliau kata best cerita tu, mesti terus nak pergi panggung wayang.. hee~ beliau juga selalu beri pendapat dan pandangannya sendiri.. sangat menarik :)


kalau nak baca cerpen cerpen yang best gila, boleh pergi ke blog ni.. cerpen beliau memang sangat tak boring dan kalau dah baca, rasa nak baca sekali lagi. sesiapa yang meminati menulis cerpen boleh baca di blog ini dan mana tahu anda boleh mendapat idea baru dari sini.and and kalau sesiapa yang tak pernah minat baca cerpen, mungkin akan minat juga lepas baca blog ni... :)


apa yang best tentang blog ni, BK sangat suka tengok gambar gambar beliau. beliau sangat comel dan cantik, memang pandai bergaya depan kamera. memang tak pernah mis kalau ade entry baru, ada saja idea beliau nak menulis. BK suka dengan header blog ni..menarik sangat :)


kat sini memang selalu update pasal percintaan. kalau ada sesiapa ada masalah cinta mungkin blog ini ada jawapannya.. Dr Love. hehe.. boleh tahan kelakar blog ni. boleh menggembirakan hati sesiapa yang membaca :)


Blog komik yang paling kelakar dialam muka bumi. pertama kali tengok sebijik macam facebook. ingatkan akaun facebook betul rupanya blog ini diedit memang sebijik macam facebook. dah la kelakar gila nak mati. kalau sesiapa yang memang tengah boring tak tahu apa nak buat. anda disarankan baca blog komik ni. sumpah kelakar :)

ok dah cukup 6.. nak tambah lagi :(
tapi apakan daya, 6 sahaja yang dibenarkan oleh nuffnang ni. kamu semua bolehlah tengok tengok di blog ini mana tahu kita boleh kongsi minat blog yang sama. boleh story mory nanti.. hehe.

ok daa~








9 comments:

  1. kalau nak join boleh? kehkeh

    ReplyDelete
  2. madi : bisa aja dong.. jom join sekali! hehe

    ReplyDelete
  3. taw blog namee, lisa menaip, cik epal ngan the other khairul je..yg lain kene bw nih..

    ReplyDelete
  4. eh saya ada, terima kasih :') hihi, selamat hari raya, semoga hari anda indah selalu :)

    ReplyDelete
  5. nadzirah : hehe.. blog yg lain2 ni bes.. wajib bw..

    namee : selamat hari taya juga utk anda :)

    ReplyDelete
  6. hahaha..yg fuuubook tu aku suka

    ReplyDelete
  7. hehe thankss. mewakili fuuubook hehe

    ReplyDelete