Monday, 29 August 2011

Weh setan dah datang! boikot diorang weh! pulau pulau..

Assalamualaikum semua..


Kalau diawal ramadhan dulu, mereka diikat. tetapi sekarang mereka terasa bahagia untuk bebas dari diikat.
Selepas ini agenda mereka tetap akan diteruskan iaitu "MENGAJAK KITA MASUK KE NERAKA BERSAMA MEREKA" hok aloh, amerikaa mu ni.. ;p

Jangan kita ikut mereka pula.. yela kang dah raya ada banyak makanan makanan sedap. ape lagi kan? melahap lah kita kang.. sabar sabar, jaga kesihatan anda. jangan gelojoh. jangan ambil makanan yang banyak kang membazir pastu tak habis. kan dah tak elok tu.. 

"berhentilah kamu sebelum kenyang" atau "membazir amalan syaitan"
mana pilihan anda? so, berpada-padalah ye :)

p/s : weh setan! jangan kau coba coba mengajak aku serta umat nabi muhammad yang lain bermaksiat, sesungguhnya kami akan berusaha melawan mu.. Ya Allah Engkau bimbinglah kami, tunjukkan kami jalan yang lurus, jalan yang diredhai oleh Engkau. amin.

ok daa~

>>sedang mendengar cinta arjuna :)

31 comments:

  1. kehkeh setan kembali menghantuiii. kuikui

    ReplyDelete
  2. jangan biarkan diri and diselubungi misteri.. hehe

    ReplyDelete
  3. citer tu dah tamat la.. xsyiok..

    ReplyDelete
  4. ada lagi,pemburu hantu di astro, bajet seekers :D

    ReplyDelete
  5. bajet seekers? cerita paranormal jugak ke?

    ReplyDelete
  6. selamat hari rye...smogadapat 4 flat...hehehe :)

    ReplyDelete
  7. Aah,lebih kurang la, dia duk pi buru hantu-hantu. Cer kechik rekemen kan Uitm Segamat. hahha,

    ReplyDelete
  8. Aah,lebih kurang la, dia duk pi buru hantu-hantu. Cer kechik rekemen kan Uitm Segamat. hahha,

    ReplyDelete
  9. ctk : selamat hari raya juga.. terima kasih awak doakan kite :)

    madi : Uitm segamat? baguih gak tu no.. soh dorg cek dining baiduri.. haha

    ReplyDelete
  10. err errr kat pokok sebelah dining baiduri pun dah cukup :D

    ReplyDelete
  11. yg pikul barang tu mcm pernah nmpak kat logo Manchester United jek. ngaaa

    ReplyDelete
  12. kak tini : lepas ni dorang dah boleh bangga. bola pun dorg menang semalam (man u) hahaha

    ReplyDelete
  13. Man U pon da buka tirai da pagi tadi...bahaya red devil tu..haha~

    ReplyDelete
  14. Selamat Hari Raya Aidilfitri..(^^,)

    ReplyDelete
  15. ezad : selamat hari raya juga.. hehe. bahana man u. bahaya sungguh!

    ReplyDelete
  16. dah sudah .. setan dah terlepas balik ..

    ReplyDelete
  17. bersiap lah kita nak menghadapi mereka nnt..

    ReplyDelete
  18. manchester united dah menang 8-2

    nampak sangat dah kan... :P

    man utd = red devil..

    ReplyDelete
  19. slmt hari raya maaf zahir batin... minal aidzin wal faidzin.. huhu~~

    ReplyDelete
  20. alepridz : haha. tau xpe..kemenangan utk red devil..

    cachos : selamat hari raya juga..

    ReplyDelete
  21. setan ade di mane2..ekeke

    SELAMAT HARI RAYA DAN MERDEKA JUGAK!


    SEMOGA BERBAHAGIA DI HARI YG MULIA NI.

    ReplyDelete
  22. pak pis : hehe.. jom boikot!

    wahida : slmt ari raya dan smoge berbahagia juge :)

    ReplyDelete
  23. syaitan sudah lepas, saya pun mula mimpi pelik2. mimpi hantu lah apa lah. mainan tidur. hey selamat hari raya! :)

    ReplyDelete
  24. namee : tu la kan? time ramadhan xdak mimpi apa pun.. sekarang ni dah mimpi plik2 je..

    ReplyDelete
  25. setan baca entry ni mesti tengah nangis2 ni. hehe, tapi skrg da lepas la pulak.

    ReplyDelete
  26. key : menanges terharu ke nanges takut? haha

    ReplyDelete