Monday, 22 August 2011

Wow! mahu penyampai ERA datang beraya di rumah anda?

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia

Teringin berjuma dengan artis?? penyampai radio ERA?? Mahu duit raya dari mereka? Jom KLIK SINI.


Anda peminat setia ERA.fm? ERA ade buat kunjungan ke rumah terbuka anda! senang je nak invite diorang ni. hanya perlu isikan borang yang disediakan.



mudahkan? ape tunggu lagi? jom lah KLIK sini sekarang! mana tahu anda kunjungan yang bertuah? Setiap rumah yang terpilih akan menerima buah tangan kuih raya serta duit raya daripada keluarga ERA.. *masyuk beb :D


p/s : Dapat duit raya woi.. tak nak ke? ehe.. 

8 comments:

  1. kalau penyampai era datang...hehe xtau nk respond apa. hehe, maluuu :B

    ReplyDelete
  2. atiqah : tq awak :)

    namee : same lah kita, dah la xbiasa berdepan dengan artis ni.. :p

    ReplyDelete
  3. semoga terpilih. saya belum terniat lagi nak jemput org2 fames ni masok rumah. hehe.

    ReplyDelete
  4. probabilty utg menag sgt la nipis tipis. Eheh! :0

    ReplyDelete
  5. landax : join jangan x join.. ehhe

    ReplyDelete