Wednesday, 31 August 2011

Menjadi pelancong di negara sendiri

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia

sampai sampai je aku kat KL, aku dah kompius. kat KL ke kat indoneladesh ke banglanesia ni? aku dah risau dah, sebab tertidur dalam bas tadi. cubit pipi gebu aku ni, memang tak mimpi. betul la aku kat malaysia. tapi sumpah aku cakap kau.. bapak ramai orang asing time time perayaan ni.. bersepah sepah. tak kan jumpa orang melayu kita!

dah orang kita balik kampung, diorang pulak la yang beraya di KL kan? hehe..

ok daa~

7 comments:

  1. oho yeke ramai org asing..kekeke..semua orang balik kmpung kan..ehhe.. selamat ari raya

    ReplyDelete
  2. haha.biasa lah tue time raya raya mcm nie segala jenis orang ada.

    ReplyDelete
  3. aesya : tu la pasai nye.. abeh dorang berkampung kat bandar kita ni ha.. slmt hari raya juge :)

    azurin : haha.. tau xpe.. bau2 pun semerbak..

    ReplyDelete
  4. serius eh? haha. tak pernah pulak raya raya kat KL. so, tak taw mcm mana.

    ReplyDelete
  5. izzati : same lah kite. tak pernah beraya kat kl. sekali tengok.. pergh! dah macam kat luar negara dah! haha

    ReplyDelete