Sunday, 16 September 2012

Well, aku memang taktau nak letak tajuk apa. Puas fikir..

hai,

Aku rindu kita yang dulu
Aku rindu kita yang dulu
Aku rindu kita yang dulu
Aku rindu kita yang dulu

:(

sekarang kau macam lain. kau macam aku yang dulu. aku taknak perasaan kau yang dulu tu berjangkit dekat aku. aku sayang kau. sayang sangat kat kau..

aku rindu sangat kita yang dulu
sangat............rindu.

bai.



38 comments:

  1. i like this entry, short and i think its meaningful
    hehehe rindu n sayang kat sapa tu? hehehe

    ReplyDelete
  2. Letak la tajuk "Aku rindu kita yang dulu" hehe..

    ReplyDelete
  3. wow ! penuh bermakna .. kiter pun rindu kiter yang dulu *gediknya kiter

    ReplyDelete
  4. letak je tajuk 'rindu' sbb main point nya rindu. huhu..

    ReplyDelete
  5. Mungkin perlu berbicara tentang ia?

    ReplyDelete
  6. rindu tu abstrak.tgk blog ku :)

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. hm..betul tu.. bila berubah kita pula rindu yang lama..

      Delete
  8. saya pun rindu kat awak..eh..hahaha

    p/s : Berat sangat ke?? adoi.. kenapa ye. saya pun tak tau kenapa

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh....jangan macam2..saya dah ada yang empunya :)

      Delete
  9. saya pun rindu kita yang dulu. ewahh ;)

    ReplyDelete
  10. aiyo..pk tajuk pon sudah penin...
    ehem2 :p

    ReplyDelete
  11. Rindu fira ke?hehe..gurau ja..
    kalau rindu banyakkan la berdoa ya?:)
    jemput singgah beri pndapat di blog fira ya?Terima kasih banyak2^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya baru kenal awak dan saya rasa dah rindu.. heee

      Delete
  12. susah nak paham ni.. kene buat kajian ni.. haha :p

    ReplyDelete
  13. saya rindu sahabat blogger yang dulu :)

    ReplyDelete
  14. saya ke yang awak maksudkan ?? :P

    ReplyDelete