Saturday, 15 September 2012

Dear God, would You fulfil my request? (n_n)

hai,



Dear God,

Today is my day.. Sunday. I think I want to go to holiday. I've worked everyday for you. I never ever even skipping to work. so today, I just want to relax for the whole day.

would you fulfil my request? 

:)

Sincerely,
Sun.


bai.
p/s : Bayangkan kalau matahari ambil cuti? apa akan jadi dengan bumi? apa akan jadi dengan kita? sedangkan kalau dia bergerak sikit je dari orbit dia, kita semua akan hancur.. :(

maka, janganlah kita merungut. buat sesuatu tu kerana Allah. pasti ada kebaikan untuk semua yang kita lakukan walaupun payah kita nak buat :)



26 comments:

  1. hehehe..kreatif.

    macam mana plak dengan Mon, tues, wed, dorang pon ada karakter kan?

    betul tuh.
    jangan dok mengeluh.
    ni kan, kalo selalu panas, kita mengeluh, kalo hujan pon kita mengeluh,

    hasihh..manusia.

    ReplyDelete
  2. betul..buat apa2 pon mesti niat kerana allah..insyallah berkat..

    ReplyDelete
  3. kesian matahari. hehe. tapi kita semua perlukan kamu sun eventhough if it is sunday ! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup..betul tu.. please jangan amek cuti ye sun :)

      Delete
  4. sungguh menginsafkan.

    sifat manusia, tak pernah puas dgn apa yg ada.

    ReplyDelete
  5. ok..x merungut dh lps ni..InsyaALLAH :)

    ReplyDelete
  6. betul tu.. jangan sesekali kita merungut.. :)

    ReplyDelete
  7. Allah sentiasa mendengar permohonan kita. Sinaran matahari adalah sesuatu yang patut kita syukurkan dan gunakan dengan sebaiknya.

    ReplyDelete
  8. kesian matahari, x bleh cuti...

    ReplyDelete
  9. wieya akan ambil kata-kata tu sebagai pengajaran :)

    ReplyDelete
  10. yup btol.. berhenti merungut.. panas ke sejuk itu Allah yang tentukan.. semua yang berlaku ada hikmahnya.. sentiasa ucap aku bersyukur dengan nikmat Mu ya Allah

    ReplyDelete