Saturday, 29 September 2012

Saya, masa kecik-kecik :)

hai,





Gambar paling gangster

---
































---





























---


















---














Amoi paling gangster dekat dunia.
kecik-kecik mata lebam tu. 
kau hado?
muehehehehehe

bai.
p/s : terima kasih pha is kerana ajarkan watermark ni. nak belajar? Klik sini..

32 comments:

  1. hahahahha..comelnya dia..hehehee

    ReplyDelete
  2. gambar yg last tu paling comel. hahaha..

    ReplyDelete
  3. nape luka kat hidung tu? ganas ek.. huhu,, click standard chartered for you nafisah,, :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe.. tq muja klik iklan kite :)

      kan dah kata, kecik2 dulu saya gangster, abeh semuanya luka2.. hehhe

      Delete
  4. apa dah jadi dengan muka tu?? ish2

    ReplyDelete
  5. pergh.. giler brutal.. hahha

    p/s : dh pndai buat dah watermark tu nmpaknya.. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. sangat brutal.. hahaha

      tq ajarkan buat watermark ni.. :)

      Delete
  6. gengster kecik, wahahahhaa

    oh lupa bakal kakak ipar ni, atototo comelnyaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. jangan nak kakak ipar sangat kalau t-shirt takmau bagi.. hahahaha

      Delete
  7. phewwit ^^

    jemput bace ^^

    http://mywithoutreasonii.blogspot.com/2012/09/cerpen-cinta-hanya-kita.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. hey awak.. kita dah bacalah cerpen awak ni :)
      dah komen dah pun.. heee

      Delete
  8. huhay, saya terlupe la wkakakakakak

    ReplyDelete
  9. gangster dia masa kecik.

    tapi feminim je bila makin besar.
    hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. heee... nasib baik jadi feminin. kalau gangster jugak?
      habislah.. hehe

      Delete
  10. Untunglaa,fira takde pun gmbar waktu kecik2.sob2:(
    Comel sgt sis^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. takde? mesti ada walaupun satu tu.. cuba carik.. hehehe

      Delete
  11. hamboi gangsternyee ! hee comel ! :)

    ReplyDelete
  12. hamboii, pakai tudung ala2 datuk sini. hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. haaa... datuk tu yang tiru style kita tau.. hehehe

      Delete
  13. nape lebam mte tuu..
    wuuu..mcm cino den tgok dah...heee

    ReplyDelete
  14. Amboi! Gangster tapi comel.

    ReplyDelete