Sunday, 11 November 2012

Women Logic


Hakikat sebenar perempuan..
well~
Thats why perempuan ni susah nak faham
even kami sendiri pun tak faham dengan diri sendiri.
Acane?



30 comments:

  1. huhu..xpaham dengan diri sendiri mcm mana tu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. entahlah.. kami yang perempuan pun tak tahu :P

      Delete
  2. hahaha
    sangat amat betul!!!!!!! muja pun tengah berada dalam situasi macam ni la sekarang ni,, haisyyy,,

    ReplyDelete
    Replies
    1. perempuan ni setiap masa pun dalam situasi macam ni.. sayalah terutamanya :p

      Delete
  3. Replies
    1. hehehe..hanya perempuan je yang paham sesama sendiri :)

      Delete
  4. Haha ! betul2 .. ! kita nak sesuatu tu , tapi, tak tau apa ? .. hehe ..

    ReplyDelete
  5. kita mahu perhatian! Hahaha, kan kan :p

    ReplyDelete
  6. hehehe..tu yg payah tu..Nafisah nk ape skrng? kih3

    ReplyDelete
  7. ok. sangat terasa ok. haha. sebab saya perempuan. heheheh.women are complicated. sobs.

    ReplyDelete
    Replies
    1. very complicated.. normal perempuan macam ni :)

      Delete
  8. kalau perempuan sendiri yg kata macam tuh, kami lelaki ni, lagi la tak paham.. hahahah

    ReplyDelete
  9. kdg2 sy pon tak paham dgn diri sy sdri..haha

    ReplyDelete