Tuesday, 6 November 2012

Miss International Queen 2012 transgender/transsexual

Hai,

tadi baru je jalan-jalan dekat yahoo news, then ternampak berita ni.. hmm..
cantik-cantik juga mereka ni.. :D

Baru berlangsung 2 november 2012 lepas dekat Pattaya. Seramai 21 peserta dari 15 buah negara. Mereka semua dilahirkan lelaki. Bertanding selama seminggu untuk pertandingan ini. Dan pemenangnya adalah :




Kevin Balot Dari Filipina - Pemenang


Boleh tahan.. hahaha


Dari Brazil


Dari Jepun


Dari US


Dari Thailand


Dari Brazil


Dari Filipina


Nak tengok gambar lebih banyak boleh klik sumber ni :)
Diorang ni kalau dah cantik, cantik sangat. haish.. macam-macam..

bai.


48 comments:

  1. Apa nak jadi orang sekarang.Tidak bersyukur apa yg diberi oleh Allah.

    visit me backhttp://mohdzul97.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. tapi tulah.. diorang bukan org islam sebab tu diorang tak bersyukur.. huhu

      Delete
  2. diorg mmg lbh cntik dr perempuan Ori, tp syg... semuanya pelsu. hehehe. Tp yg menang tu, kulit dia nmpak flawless u! ^^

    ReplyDelete
  3. yg dari thai tu serius cantik. kalah perempuan. huhu..

    ReplyDelete
  4. Perggghhh kaaaaaauuu..!!..sebijik perempuan tu..huhuhuuuuu..kalah perempuan tulen mak..!!~ =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha.. tau xpe.. pndai betul jaga badan muka semua..

      Delete
  5. hahaha...cik napisah!!!!! tlnglah daku!! :) hehehe

    ReplyDelete
  6. geli tgk yg dari brazil ngn us tu...hahaha...

    ReplyDelete
  7. gila gorgeous dorg2 ni...kalah i taw...haha

    ReplyDelete
  8. gorgeous giler dorg ni..adoi..kalah i taw....tp naseb baik xder yang malaysia kan :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau dari malaysia pun ada.. habislah kita.. bersorak bangsa-bangsa gini dekat malaysia

      Delete
  9. sampai x cam lelaki atau perempuan...hakikatnya...hoho

    ReplyDelete
  10. pemenang tu mmg cantik..x sangka lelaki..

    ReplyDelete
  11. cantik..tapi sayang.....kesian nye la..

    ReplyDelete
  12. tersalah pandang tersilap padang..hehe

    ReplyDelete