Tuesday, 13 November 2012

Korang mesti akan ketawa kalau faham ini :D



If you know what it is mean.
surely korang akan ketawa macam saya.
hahahaha :D


32 comments:

  1. haha....sebab saya xpandai naik train...wakaka

    ReplyDelete
  2. okay baru perasan burung tu HAHA

    ReplyDelete
  3. hahahaha.. paham dah.. merpati dua sejoli tu kan.. ops... ada sekor je pulak

    ReplyDelete
  4. ada maksud yang tersirat ke awak??? hahaha. kalaupun saya tak faham maksud yang tersirat, saya tetap tergelak jugak

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. yeah.. betul tu. tak usah terbang lagi.. hehe

      Delete
  6. erkkk.. hahaha.. buat penat je kan terbang.

    ReplyDelete
  7. apa maksud yg awak faham sayidah nafisah ruslan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. em diyana tak paham ke? fsa tak reti nak terang.. huhu

      Delete
  8. Hahaha..wat penat jekan burung tu terbang..train kan ade..ekekeke..!!..=)

    ReplyDelete
  9. dia nak cakap, guna lah pengangutan awam ..tak payah susah2 nak terbang

    ReplyDelete
  10. Burung pun perlu rehat juga. Hihi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. penat tau nak kawal sayap. lepak atas train pn boleh :)

      Delete
  11. hmm.. pemalas pnya burung.. hahaha

    ReplyDelete
  12. hehehe..rugi la MAS dgn AirAsia lps nie..hehehe yg tu..erm..ehem2 :p

    ReplyDelete
  13. burung comel tu takyah pnat nak terbang..kan ad train..erkk?hehehe

    ReplyDelete