Wednesday, 17 October 2012

Takut

hai,

Saya minta satu je dari awak,
Boleh awak jadi milik saya selamanya?

Saya takut awak akan lupa saya satu hari nanti
Nanti susah saya nak dapatkan awak balik

awak jadi milik saya eh?
;)

bai.

p/s : sedang usaha mencari seronok di cuti semester ini. hoyeah!




28 comments:

  1. saya lagi takut nak hilang awak semua :'(

    ReplyDelete
  2. salam dik..

    Soal untuk setia.kenalah sama2 berbincang.tanya depan2 jgn malu2..p

    Dan perlu di ingat jodoh,ajal dan rezeki bukan urusan kita.

    Salam kenal dari tirana aduka

    ReplyDelete
  3. muja pun nak anta mesj macam ni la kat cik abang,,, bukan mz tau,, agagaga

    ReplyDelete
  4. Walau sudah memiliki, tak mustahil dia boleh pergi. Minta saja dari yang di atas sana. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya alllah kekalkan dia dalam hati ku ini.. amin :)

      Delete
  5. Pernah dengar lagu ' love song ' from Adele ?
    Mungkin itu ada kena-mengena dengan Syidah kut..hehehe

    ReplyDelete
  6. selalulah berdoa agar disatukan hingga ke sana.amin...

    ReplyDelete
  7. gudlak mencari keseronokan tu! jgn takut..insyallah akan baek2 aje

    ReplyDelete
  8. Amin.. Fiza doakan yang terbaik buat Syidah :)

    ReplyDelete
  9. siapalah jejaka yang bertuah tu ye??hehehe

    ReplyDelete