Monday, 8 October 2012

Jujur

hai,

Entri ini dituju untuk kau
ya kau yang terasa tu

Aku teringin nak menyebarkan apa yang pernah kau sebar
Aku nak sangat kau rasa apa yang pernah aku rasa
Situasinya hampir serupa dengan aku punya cerita
Tapi nasib baik aku sayang kau
Aku tak rela tengok kau rasa semua tu

Aku cuma nak kau jujur
Paling tidak pun minta maaf pun dah ok
cukup
cukup dah weh
Bisik-bisik pun takpe

bai.

p/s : final sangat menduga aku. :'(


23 comments:

  1. fisa, diyana minta maaf kalau ada menyakitkan hati fisa. sejujurnya fisa kawan yg paling baik diyana pernah kenal. tak rugi pun berkawan dengan fisa. :')

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq diyana.. diyana pun kawan yang paling baik pernah fisa kenal :)
      lepastu, dah lah cantik. macam model pulak tu :)

      Delete
  2. saya minta maaf ye awak..hehehe

    ReplyDelete
  3. btul tu..org akn phm bila dia rs ape yg kt rasa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. nak bagi orang rasa tapi tak sanggup.. sayang punya pasal.. huhu

      Delete
  4. kenapaani ? apa2 pun sabar ok.biar orang buat jahat kat kia.Allah balaskan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu je yang saya harapkan sekarang ni.. huhu

      Delete
  5. ish, sape la tuh..
    anyway, gud luck for final...

    ReplyDelete
  6. sabar je la dik. memang kejujuran tu penting sangat.

    ReplyDelete
  7. jujur padamu ...lalalalalalaal~
    huahuahua

    ReplyDelete