Friday, 3 August 2012

Hau! hau! hau!

hai :D



SIAPA PUASA SILA ANGKAT TANGAN DAN JERIT
"Hau! hau! hau!"

*Siapa tahan gelak, esok dia kentut tak berhenti*


bai.


59 comments:

  1. hau hau hau hau
    lenguh gelak ni

    ReplyDelete
  2. hau hau hau.. hehehe

    btw, mmg ada moneyt orkid ni..

    http://www.kuriositas.com/2012/06/amazing-monkey-orchid.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. siyes ade? macam tak sangka pulak.. ciptaan allah

      Delete
  3. Alhamdulillah .. ! Assalamualaikum ! hai awak !!

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum sayidah...selamat berpuasa yer..;)

    ReplyDelete
  5. hahaha, nafisah puasa x? sebut hau hau hau! haha..

    ReplyDelete
  6. awak,,, tak nak tukar feed ek,, k lar,, tak pe,, it is ok.. hau hau hau :D

    ReplyDelete
  7. hahahaha... tergelak smpai nk terkencing... hahaha

    ReplyDelete
  8. *angkat tangan* "Hau! hau! hau!"

    ReplyDelete
  9. 932
    kunjungan perdana untuk persahabatan kita,
    selamat menjalankan ibadah puasa, semoga sukses
    semoga blognya bertambah sukses

    saya numpang follow 932,
    sudilah kiranya follow back
    ditunggu
    terima kasih

    ReplyDelete
  10. Hau! hau! hau!

    hahaha :DD serius lawak giler!!

    ReplyDelete
  11. hahhahahahaha...klakar gler!!!

    ReplyDelete
  12. Macam2 kalau dah kreatif tu :)
    Selamat berpuasa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sememangnya kreatif :)
      selamat berpuasa juga.. hehe

      Delete
  13. heheheheheh...dari filem 300..

    ReplyDelete
  14. ala tak boleh nk tgok video tu...sekrg kt office

    ReplyDelete
  15. kalau bontot tersumbat cmne nak kentut.hehe

    ReplyDelete
  16. saya puasa!! penat tau.. hehehee

    ReplyDelete
  17. hahahahah... hau hau hau... ahakz...

    ReplyDelete
  18. nak kentut kena bagitahu ke? ngeee...

    ReplyDelete
  19. boleh pulak ad video cmni..kelakaa..haha

    sy hau! hau ! hauuu! hehe

    ReplyDelete
  20. saye puase!!! sapa suruh kau jawab? hahahaha

    ReplyDelete
  21. hau hau hau

    nak jemput awk join contest http://neiaa90.blogspot.com/2012/07/contest-my-beloved-follower.html

    ReplyDelete