Thursday, 16 August 2012

Awesome song! : Hari Raya by iamNEETA

hai,




enjoy it! :D
bai.

bagi saya, lagu ini simple dan best. try dengar.. ngeee.. tapi sayang nya lagu ini akan direkodkan tahun depan.. lama lagi nak tunggu raya tahun depan.. sob sob

18 comments:

  1. akan dikeluarkan tahun dpn. tapi dah keluar kat youtube eh.

    ReplyDelete
  2. bestkan,simple je, me love patrickkkkk

    ReplyDelete
  3. memang sedap lagu ni.. sebenarnya lagu raya kena simple2 dan sempoi macam ni.. baru sedap dengar.. tak macam lagu2 raya sekarang yang makin merapu2..

    ReplyDelete
  4. ngaaaa loading lah.internet macam kuih siput.jap gi baru nak dengar.

    ReplyDelete
  5. br nk dengar.. :) selamat hari raya gak :)

    ReplyDelete
  6. lagu ni superbbb..i likee..double triple like..dga ulang2 smpi lebam...

    ReplyDelete
  7. hey :) selamat hari raya . im following ur blog . hit me back :) @ http://www.appledahyun.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Selamat Hari Raya, maaf zahir & batin dari Sop dan keluarga

    http://www.sop.name.my/2012/08/ucapan-selamat-hari-raya-aidilfitri.html

    ReplyDelete
  9. yeah!awesome..hehe..

    SELAMAT HARI RAYA..xD

    ReplyDelete