Wednesday, 21 March 2012

Contest Blog Paling Ohsem By Norfaiez Mars

hai,

[Di tag oleh Ku Azhar]



Jom ramai ramai join contest ni! :)

Ianya akan dinilai dari segi kekemasan seperti header, blog tidak terlalu berat dan tidak bersepah.

Err.. blog saya ni takdelah ohsem sangat tapi kalau nampak macam boleh menang tu.. ehe.. 
Terima kasih la ye :p

ok sekarang nak tag 3 orang yang bertuah ni :
heee

bai.

15 comments:

  1. huhu..tau2 je kite tgh on9 blog..ps2,,nmpk fisa update..ps2,,nmpk kite kena tag..kikiki..ok,,nnt kite join..thank you tag! :D

    ReplyDelete
  2. hai..
    terima kasih..insyaallah sis tk dapat janji boleh join
    apapun terimakasih ye =)

    ReplyDelete
  3. ct mawa :

    hehehe.. saje2 nak tag wahi :)

    ReplyDelete
  4. si robot comel :

    hai sweetie blogger :)

    ReplyDelete
  5. best2 klau ade masa byk leh ikut perkembgn contest ni

    ReplyDelete
  6. Blog tak lawa macam saya takleh join.. sob sob. :'(

    ReplyDelete
  7. ct xder mood lg nk join contest
    pepown...gudluck syg....memang ohsem dablog kamu
    da lme xdtg cni
    nampk header lawa gilerrrrrr
    bleh buatkan????hehehhe

    ReplyDelete
  8. siti asiah :

    em entah lah dah lupe pulak.. haha

    ReplyDelete
  9. pain :

    aik? nape kate macam tu? huhu

    ReplyDelete
  10. ctk :

    xreti buat header macam ni.. ni pun org buatkan.. heheee

    ReplyDelete