Wednesday, 21 March 2012

Buat mereka yang masih mencari tulang rusuk :D

hai,

"Hati adalah ciptaan Allah, untuk memenangi hati si dia, mintalah pada Pencipta hati itu supaya Allah boleh melembutkan hati orang yang kita suka itu untuk menerima kita" ♥






"Bagi mereka yang baru lepas putus cinta, jangan putus asa, cintailah Dia kerana kita tidak akan pernah putus asa" 

Klik Sini untuk doa putus cinta

bai.

33 comments:

  1. terima kasih sharing,muahmuah my lesbian :P

    ReplyDelete
  2. Insyaallah..tiba masanya jodoh akan sampai..

    ReplyDelete
  3. si robot comel :

    muahmuah juge.. hehe

    ReplyDelete
  4. best2. terima kasih. :)

    ReplyDelete
  5. nk request doa jodoh berpanjangan boleh ? hehe

    ReplyDelete
  6. budakijaupendek :

    boleh aje.. nnt kite try cari.. hehe

    ReplyDelete
  7. tq for sharing..
    semoga kamu juga btemu jodoh yg terbaik ^^

    ReplyDelete
  8. vagi yg tak oernah bercinta mcm saya(perasan) selmt mncri.hikhik

    ReplyDelete
  9. doa jodoh berpjgn ke akhir hayat ad? =)

    ReplyDelete
  10. sis92 :

    insya allah .. kamu juga ek..

    ReplyDelete
  11. edy fee :

    haa.. mmg sesuai sgt entry ni untuk org macam kamu..

    ReplyDelete
  12. cik may :

    ade.. ce search google image. hehe

    ReplyDelete
  13. thanks for sharing the doa.. nak kne pektis doa ni hari2 mudah2an...

    ReplyDelete
  14. nurul natasya amir :

    aik? lambat lagi lah.. hahaha

    ReplyDelete
  15. popkorn :

    yeah! praktis lah hari2, moga bertemu dengan tulang rusuk tu.. hiii

    ReplyDelete
  16. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  17. miss nadya :

    semoga terjumpa dengan tulang rusuknya.. hehe

    ReplyDelete
  18. the puffy clouds :

    insya allah.. tq :)

    ReplyDelete
  19. terima kasih nafisah.. :) akan ku amalkan.

    ReplyDelete
  20. namee roslan :

    bagus2.. same2 kita amalkan :)

    ReplyDelete
  21. muhammad saiazuan norhalik :

    semoga bertemu dengan tulang rusuk nya :)

    ReplyDelete
  22. jgan putud berdoa utk jodoh terbaik...

    ReplyDelete
  23. bila kamu mao kawen????HAHAHAHA

    ReplyDelete