Monday, 16 July 2012

aQoeh ChaiaNK qMoeH CeLaManyaH

hai,



well.. saya pun pernah alami zaman tulisan macam ni.
tapi takdelah melampau sangat2.. nak baca pun kemain susah.

awak,
awak nak tau sesuatu tak?

tak salah awak nak tulis macam ni, tapi jangan sampai menyusahkan orang yang nak membaca. kalau kita menyenangkan orang, kita akan dapat pahala. :)

kalau awak terima tulisan yang macam ni jugak, mesti awak pun mengeja2 juga kan?
oh geleng ye..
takpe.. :)

saya sebenarnya kagum kerana awak mempunyai daya kreativiti yang sangat amat maha tinggi. tapi kan awak, daya kreativiti awak ni macam tak berapa sesuai untuk kebanyakan orang. contohnya ibu bapa.

bayangkan,
ibu bapa awak terima mesej macam ni
"MaRx AbAah, Do0AakAn MeELahH BeRrJaYeR jAwAbB EksXeMm YerR" *bapak payah taip mesej macam ni*
agak2 awak lah kan, mak ayah awak baca tak? terus dipadamnya mesej tu pastu terus call kan?

kalau mesej tu berkaitan dengan kematian? haa.. acane?

awak,
saya tahu awak kreatif tapi biarlah berpada2.. peace :D

bai.
p/s : caye race comel je bile orang mecej, dia tuka huruf 's' jadi 'c'.. comel cangat2, macam manje2 gitu.. co cweet :D

cudah cukup cudah, cukup campai dicini caja ^_^
 

26 comments:

  1. alololo, somell aje. mintak penyepak kan. haha

    ReplyDelete
  2. hahahaha.. saya dah pernah buat vlog pasal ni.hehehehe.. dan yang tulisan letak c tu macam.. errr.. haahahaha.. tak tau nak labelkan comel ke apa..hehehe.. mcam pelat pun ada.hehe. cuba ni pulak.. syemakin hari syemakin syerasyi..hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. abang boni jelez lettew orang tak text cmni kat dia,, ngeh3,, boleh je nak text cmni,, tapi pastikan orang tu memang paham r,, :D

      Delete
    2. kalau pelat *sy* takpe lagi.. kalau yang bertambah2 huruf tu yg sakit hati.. huhu

      Delete
  3. wahhh hahaha .. ! berbelit lidah wieya baca title entri ni .. tapi , kelakar la yang .. " Meelahh " tu . haha

    ReplyDelete
  4. nasib baik xde member yg msg mcmtu..klau x juling mata nk baca.. ayat ni trending kat twitter aritu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebab trending tulah saya tulis entry ni.. hehe

      Delete
    2. ade twitter ek? mai lah follow hehe

      Delete
  5. hehehehe... sweet la sangat... ahakz... bukan bahasa pasar dah ni... ahakz...

    ReplyDelete
  6. haha~b'belit2 lidah nk baca mecej mcm tu..caye tuck chukerrrr~hehe :P

    ReplyDelete
  7. nasib r member2 aku takde yang macam tu.. kalau tak payah.. ayat ape leh jadi appewrr.. dah elok senang 3 huruf ditambah jadi 7.. motif? comel r sangat..
    -_-

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau yang itu memang melampaulah kan.. terlalu kreatif diorang ni.. haih..

      Delete
  8. haha..btul..serius,xsuka org tulis cmtu..xfhm..hoho

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau awak tak paham,saya lagilah tak paham..

      Delete
  9. aqoeh menciew qmoeh celamanyaaaaahhh, haiyakkk

    ReplyDelete
  10. yang ni orang indon buat trending :P

    ReplyDelete