Sunday, 20 May 2012

Selamat Pengantin Baru kakakku, Ros Farina

hai,

12 Mei 2012..
Telah berlangsungnya pernikahan kakak saya. Ini kira melangkah bendullah sebab saya ada lagi 2 abang yang belum berkahwin. tapi lelaki takpe kan kalau kahwin lambat, yang perempuan ni tak boleh lambat2, susah pulak nak beranak nanti..hehe


Sebelum akad nikah
Cantikkan kakak saya :)


Kemain cuak lagi..
tok imam : "saya ada soalan nak tanya awak ni, tapi jangan risau, awak jawab tak jawab soalan ni, awak tetap boleh kahwin"
*bunyi drum tanda debar2*

....


....



....




...



...


Tok imam : "Awak sembahyang tak?"
Bakal pengantin : "sembahyang" *cakap sambil senyum tanda lega*

Soalan macam ni pun tok imam tanya tau.. hehehe

Alhamdulillah dengan sekali lafaz, saya sudah dapat abang ipar :)
dan kakak saya pun sudah menjadi isteri abang Farid.. Tahniah kakak! Semoga menjadi isteri yang solehah, dan menjadi ibu yang mithali untuk anak2 buah saya nanti.. hehehe


Mabruk kakak ku, Ros Farina :D


---------------------------------------------------

Dulu kecik2 selalu buli adik sebab saya lagi tinggi dari diorang.. tapi sekarang diorang dah jadi dinasour! lagi besar dan tinggi dari saya.. dan kemungkinan besar diorang akan bertambah besar dari saya lagi.. haish. nanti habis saya diorang buli balik... 



See.. how kecik am i?? -_-'
Macam pakwe makwe gitu.. ngeh ngeh ngeh..

bai.
P/s : kalian mesti ada soalan bila saya nak kahwin pulak kan? yes.. tau dah tu.. hehe..
Saya ada target saya sendiri. umur 25 tahun saya akan berkahwin. tapi saya percaya pada CINTA SELEPAS KAHWIN.. cinta sebelum kahwin dah buat saya patah hati dan takkan nak bercinta macam tu lagi..sob sob sob..

*cemburu tengok Dena Bahrin.. Saya nak jadi macam dia* :D

Soalan cepu emas,perak,berlian,permata : Siapa nak kahwin dengan saya?? :p

21 comments:

  1. terjumpa e-book percuma, bagus untuk orang yang dah/nak kahwin… sharing is caring :) - Permata Yang Hilang - Panduan Hubungan Suami Isteri Melayu Islam

    ReplyDelete
  2. saya nak kahwin dengan awak boleh?hahahahaha

    ReplyDelete
  3. saya! err

    #eh awak dah nampak kurus lah. haha

    ReplyDelete
  4. tahniah..!!!
    tapi, apa yg saya tahu, langkah bendul ni kalau adik permpuan kahwin dulu dari kakak nya sahaja. kalau kahwin dulu dari abang tak pe... hehehe

    ReplyDelete
  5. cantik kakak awak :D
    tahniah laa dah kawin.
    tuan blog pulak bilaa ?
    hehe

    ReplyDelete
  6. Selamat Pengantin Baru buat kakak Cik Nafisah :D

    ReplyDelete
  7. armouris :

    macam menarik nih :)
    tengkiuk!

    ReplyDelete
  8. si robot comel :

    bukan kita dah kapel ke yang?hehehe

    ReplyDelete
  9. si gadis melayu :

    ep ep.. hafiz mengamuk nanti.. hehehe

    kurus? salah tengok tu...

    ReplyDelete
  10. pha is :

    eh yeke? salah eh?hahaha

    ReplyDelete
  11. awan nina :

    tengkiuk..adik nya pun terasa cantik :)

    tuan punya blog kahwin umo 25..hehe

    ReplyDelete
  12. congratz!! semoga kekal hingga akhir hayat =)takpe pompuan kawin awal.. 2 orang abang tu leh tunggu.. err.. soalan cepumas tu.. kalau setuju kne bayar bape? =P

    ReplyDelete
  13. Insyaallah.akan tiba masa BK pulak...

    ReplyDelete
  14. wah....cntik sgt akk kamu...untung suaminyer...jeles2 :D

    ReplyDelete
  15. kay_are :

    terima kasih :)
    er.. tu kena tanya parent lah..hehe

    ReplyDelete
  16. ctk :

    bukan setakat cantik je, pandai dalan segala bende..hehe

    ReplyDelete
  17. dia kawen ngan orang tua ka?

    ReplyDelete
  18. sang enemy :

    takde tua mana tapi 4 tahun lebih tua lah..

    ReplyDelete
  19. naaaakk...abi,umi,saye cop dulu =)-pesara econsave bahau

    ReplyDelete