Saturday, 23 July 2011

"Kempen Senyum 1 blogger by Kimiez"

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia


Senyum tanda mesra
Senyum tanda sayang
Senyumlah sedekah yang paling mudah
Senyum di waktu susah tanda ketabahan
Senyuman itu tanda keimanan

*petikan dari lagu senyum oleh Raihan. 







Mari berkempen! kempen senyum 1 blogger.. hehe. jom la join.. best tau bab bab senyum ni :)


i already follow ur blog kimiez. teehee


Nak join? ikut step nih :



  • Mestilah menjadi follower blog nie
  • Linkkan dan buat entri bertajuk "Kempen Senyum 1 blogger by Kimiez"
  • Tepekkan banner senyum 1 blogger yang ader kepala cameleon tue kat entry korang
  • Sertakan gambar korang senyum dengan tagline korang berkaitan senyum (yang kreatif taw)
  • Tag 2 orang kawan yang buat korang tersenyum
  • Letakkan URL kat entry nie..  
Hadiah utama :
1 perfume miniature 5ml berjenama + keychain dari perancis

Hadiah kedua : 
2 perfume miniature 1.2ml berjenama + keychain dari perancis

Hadiah ketiga :
keychain dari perancis

Sebarang penambahan hadiah akan diupdate dari semasa ke semasa.


Tarikh tutup :
jam 12 malam 31 Julai 2011 (sebarang pindaan bergantung pada jumlah penyertaan)

i choose you!!! *macam pokeman daa~


"Senyuman itu indah, tidak kira seburuk mana pun wajah anda, jika anda senyum pasti ada yang tertawan juga akhirnya lagipun dengan senyuman kita boleh mendapat pahala, dah alang alang bersedekah tu kan.." ngeee~

p/s : siapa tak senyum BK tarik pipi dia sampai dia senyum.. haa... takot takot.. grrr.
p/s/s : tengs to madihah :)
ok daa~

11 comments:

  1. salam kunjungan...nokia 5800 tu skrg dh turun harga dia, dl dlm 1000 lbh. installer GPS Garmin tu free jer... boleh amik dkt internet.

    ReplyDelete
  2. hihi ingat segmen senyum2 tadi.. gudluk taw sygs ! ^^

    tomato senyumm ni :)

    ReplyDelete
  3. ayie : tengs :)

    kimiez : welcome..

    saya bukan tomato : gud2 senyum la selalu :)

    ReplyDelete
  4. cikcimi: senyum selalu.. tengs :)

    ReplyDelete
  5. anda yg mane satu..heeee..pepon..senyum..tak perlu kata apa apa..anis pon ade join gak yg nie..:)

    ReplyDelete
  6. hamzah ian : senyum je.. xkene byr pun :)

    anismelon : gudlak utk anis jugak :)

    ReplyDelete