Saturday, 23 July 2011

GA:Anis..Nak Kupon Ayamas Boleh??

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia


Giveaway dibuat khas dari Anis Melon.. jom lah join! mana tau dapat Ayamas sedap ni ke kan...hehe


caranya sangat mudah:



1-Buat satu entry bertajuk..GA:Anis..Nak Kupon Ayamas Boleh??
2-Tepek banner kat atas nie..linkkan..
3-Lengkapkan slogan nie..Anis..saya(nyatakan nama) nak kupon nie sebab....(tak lebih dari 50patah perkataan)
4-Tagkan dua orang rakan anda(tak wajib)kalau rajin..tak nak tag ajak ajak lah rakan rakan anda memeriahkan majlis
5-Dah siap??tinggalkan link entry anda kat entry nie yup..




Anis..saya Belogkayangan nak kupon nie sebab saya suka Ayamas sangat sangat. Ianya terlalu sedap dan enak dimakan lagi lagi nak dekat bulan puasa ni kan. syok dapat berbuka nasi bersama Ayamas ni. Boleh makan bersama keluarga, pasti terasa  kenikmatannya :) 

okeh! sekarang ni BK nak tag : Madi
Gudlak! hehe..

8 comments:

  1. hehe...tenks dear sudi join..tunggu yup..:)

    ReplyDelete
  2. hahaha.. dah terbayang madi je.. sori.. :p

    ReplyDelete
  3. jemput tengok pemenang GA..kite bagi kepada yg lebih memerlukan erk..

    http://yana-giveaway-contest.blogspot.com/2011/07/gaanisnak-kupon-ayamas-boleh.html

    ReplyDelete
  4. anismelon :itu lebih baik anis.. hehe

    ReplyDelete
  5. tahniah di atas kemenangan awak...saya pengunjug dari blog
    http://anismelon.blogspot.com/2011/07/pemenang-ga-kupon-ayamas.html

    follower:57

    ReplyDelete