Thursday, 28 March 2013

Cinta lepas nikah

hai ;)


How about you? (n_n)v

bai. 



23 comments:

  1. betul tu.. saya sangat-sangat setuju :)

    ReplyDelete
  2. em em. saya tak pastilah. hehe. kalau jodoh tu cinta lepas nikah, saya terima jek hehe ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe.. tulah kan. sekarang ni xtau siapa jodoh kita. tunggu jelah :)

      Delete
  3. Betulkah ini yg diinginkan oleh ramai wanita? Hmmm...
    Kalau benar, baguslah...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mungkin tak semua wanita tapi ada sebilangan wanita yang macam saya ni.. hehe

      Delete
  4. Setuju sangat2...nnt dh nk kawin bru cri jodoh hihi..ada ke yg berminat>>:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. tau pun.. hehe. masih sedang mencari je ni.. :)

      Delete
  5. Replies
    1. memang idaman nak jadi macam dalam novel tu.. hehe

      Delete
  6. tak poyo lah. lebih bagus kalau bercinta after nikah. keberkatan. :)

    ReplyDelete
  7. Bercinta after nikah lah yg paling best kot..

    ReplyDelete
  8. poyo tu dak rasanya..cuma a bit 'ortodoks'.cinta sblm nikah sbnrnya x salah, yg pntg msa becinta tu jgn buat benda x senonoh.tp rasanya cinta selepas nikah yg terbaik utk mgelakkn maksiat...apapn pilihan d tgn masing2 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu. tapi saya lagi suka yg jenis cinta lepas kahwin ni. hehe

      Delete
  9. i think i'm agree with you...itu pon kalau mak ayah yang carikan..hehehe

    ReplyDelete