Tuesday, 19 March 2013

What i feel like saying..... #7

Hai ;)



Teringat saya dekat satu cerita zaman-zaman sahabat dulu, seorang pelacur pun boleh masuk syurga. tapi saya tak ingat cerita yang mana satu. maafkan saya kalau saya tersilap. So, janganlah terus merasa give up and taknak berubah langsung. Dah alang-alang buat dosa, biar terus sampai ke neraka. amboi pepatah, sangat mematahkan semangat.  Allah tu kan maha penyayang dan pemaaf. jom kita sama-sama minta maaf dekat Allah. dah lama sangat saya tak bercinta dengan kekasih abadi saya ni :)

"Mari bercinta dengan Pencipta sebelum bercinta dengan penciptaannya" 
hehehe.. suka hati je :D



20 comments:

  1. betol2... Allah masih lagi panjangkan usa kita, tanda Allah sayangkan kita. Allah beri masa kat kita supaya kita bertaubat...

    ReplyDelete
  2. tersentuh hati baca entry ni :')

    ReplyDelete
  3. http://www.facebook.com/profile.php?id=100005473842437

    i'll take this as a pengajaran too..thanks..=)

    ReplyDelete
  4. jom kita berusaha menjadi lebih baik daripada sebelum2 ni..

    ReplyDelete
  5. da jumpa blum cinta hati? :p

    ReplyDelete
  6. Salam,
    Allah itu Maha Pengasih lagi Maha Pengampun, jgn pula kerana itu kita menunggu, buat maksiat byk2 bila dah tua baru nak bertaubat. Ajal tidak menunggu kita, tidak terlewat mahupun tercepat walau sesaat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam,

      betul tu. kalau boleh setiap kali pun kita bertaubat sebab kadang2 tu kita tak perasan apa kesalahan kita..

      Delete
  7. Replies
    1. sama2 kita betulkan salah kita selagi kita masih hidup :)

      Delete
  8. terima kasih untuk pesanan ni. saya pun kadang2 fikir, layakkah aku untuk syurga Nya. :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan? kalau ikutkan memang tak layak, tapi tetap nak masuk syurgaNya. huhu

      Delete
  9. betul tu BK..insyaallah kita semua akan cuba berubah menjadi yang lebih baik :)

    ReplyDelete