Tuesday, 17 April 2012

Battleship vs Siti Payung

hai,

"Fire!!!!!!"
Emosi saya tengok cerita battleship nih.. onok angat2.. itew uke cite acani.. ngaaa~

Segamat sangat cool sekarang, seriyes. saya akan merindui segamat. yang ni pun seriyes jugak.
Senior2 semua meh la datang segamat nih. dah maju sangat2.. hehe



muka lepas tengok Battleship. sangat seronok! kalian patut tengok. Alien adalah lawan diorang yang sangat berteknologi tinggi. cool and osem.. hehe


Jawa + Arab = Jawarab. 
Gelek jangan tak gelek! 
Gelek saya tak pernah jadi, sabar jela.. =_="


Ini intro kami. tunggu gambar dan video sepenuhnya.. hehe

Waktu kecil dulu minat gila nak masuk tarian, waktu tu Pak Ngah (yang femes emes tu) ada buat audition dekat Seremban. Teringin nak pergi tapi umi kata "tak payah lah nanti awak menari kena buka tudung". Tapi kali ni.. "umi, anak umi tak pernah buka tudung bila menari" :D

Doakan kami selamat sampai di Terengganu dan berjaya membuat persembahan yang terbaik.
Terima kasih korang!! love love.. hehe

bai.

25 comments:

  1. payung ni mahkamah payung,hahahaha.ayuh ke segamat lekaih,

    ReplyDelete
  2. si robot comel :

    teater mahkamah yang sangat osem!

    ReplyDelete
  3. ohh kawan madi rupanya.korang korang buat elok elok nnti ehhh.kalau bole upload video skali=)

    ReplyDelete
  4. adcil.punye.lah :

    hehe.. classmate :)
    insya allah akan di upload..

    ReplyDelete
  5. akilah nadirah :

    eh xde.. hehe
    nari je yg ade

    ReplyDelete
  6. rindunya zaman sekolah. dulu rajin masuk tarian jugak :)

    ReplyDelete
  7. saya suka tengok orang menari,, tapi saya tak reti,, hehe

    ReplyDelete
  8. semoga segalanya berjalan dgn baik..

    ReplyDelete
  9. hamboi, segamat sgt ohsem ye! hihi

    ReplyDelete
  10. fazz teringin nak menari :'(

    ReplyDelete
  11. untunglah korang....zaman akak kt segmt xde pon sume tu...huhu...sedih2

    ReplyDelete
  12. wah...seronok dia jalan2 ye....goodluck kt terengganu nti k :D


    *eh, nti kt jhor, ct nk g batu pahat...jauh ke ae??heheh

    ReplyDelete
  13. Eh pergi terengganu ke? Bila bila?

    ReplyDelete
  14. comelnya nafisah !! :D hehe. kenapa tak tangkap video korang praktis tu.. ?? :)

    ReplyDelete
  15. rara nasiha :

    bestkan menari ni? :D

    ReplyDelete
  16. nurmujahidah :

    saya pun tak tahu jugak tapi bila dah selalu praktis, boleh la sikit2 even banyak yang tak jadi.. haha

    ReplyDelete
  17. shahzcudin:

    alhamdulillah.. semuanya berjalan dengan lancar :)

    ReplyDelete
  18. si gadis melayu :

    yeh! memang ohsem.. hee

    ReplyDelete
  19. fazzlim :

    hey! jom lah join sekali.. hehe

    ReplyDelete
  20. putri nailofar :

    huhu.. dulu lain, sekarang dah lain kak.. nanti2 mesti lagi maju.. huhu

    ReplyDelete
  21. ctk :

    em batu pahat tu takdelah jauh sangat tapi perjalanan amek masa 2 jam lah.. huhu

    ReplyDelete
  22. ninaaa:

    em.. dah lepas pergi dah... hehe

    ReplyDelete
  23. namee roslan :

    ade je amek, tapi segan nak tunjuk.. nanti kita tunjuk yang perfek punya eh.. hehe

    ReplyDelete
  24. hari 2 nk tgk battleship tp x jd :(((

    ReplyDelete