Monday, 11 February 2013

HIJABSTER GIVEAWAY BY SHIDAIZY BOUTIQUE

hai ;)

saya join segmen lagi. kali ni giveaway pulak.
tq awak yang tag kita ni :)



tarikh tamat pada 9/3/2013

siapa saya nak tag ye?
haaa... awak! awak yang tengah baca tu. saya tag awak eh.
siapa suruh awak baca.. hihihi 

bai.
p/s : nanti saya nak buat satu jualan, siapa tahu gamis tu apa? haa.. bagi yang tak tahu tunggu entry pasal gamis nanti ek. murah-murah je :D

14 comments:

  1. goodluckk!!!...semua blogger pndai berbisnes skrg, ct pon xthu gamis tu ape..xnk gugel, nk tunggu kamu cter...hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya pun baru je nak try.. tengoklah macam mana nanti. saya memang tak pandai sangat nak berniaga ni..

      Delete
  2. si comel mesti boleh menang nih !! go go !! :D

    ReplyDelete
  3. Jemput Join GA saya ;)

    http://diaryismah.blogspot.com/2013/02/the-very-first-giveaway-by-di.html

    ReplyDelete
  4. hye
    dtg singgah + follow ^^
    http://iema90.blogspot.com/2013/02/hijabster-giveaway-by-shidaizy-boutique.html

    ReplyDelete