Tuesday 6 January 2015

Misi mencari kerja part time

Hai,

Tepat je hari ahad lepas (4/1/2015) Habis sudah paper untuk degree sem 3 saya. I mean saya seorang. Ada je lagi paper untuk student lain yang tak habis. Padan muka.. Selamat laa korang study sampai lebam.. bahahaha

Okeh, untuk mengisi masa lapang sewaktu dengannya, eh eh bukan.. demi mengisi masa lapang yang terluang semasa cuti semester ni, amboi ayat tak menahan.. mihmih. Ok, isnin lepas saya dah gegila mencari kerja part time, ke satu kedai ke satu kedai yang lain saya mencari dan akhirnya saya jumpa kedai jual beg. ok. Saya pun try masuk dan tanya. Dan harini, saya sudah interview lalu saya dapat kerja. Esok boleh mula. yey! hmm

Bila fikir balik macam malas je nak kerja tapi hmm kang takde duit pulak nak enjoy untuk sem depan. hoih. eh eh saya kumpul duit nak kahwin ni. ehem ehem.. umur guwe sudah dua puluh lima dong. Perempuan mana boleh kahwin lelambat kang mulalah ada yang kata andartu la andalusia laa, malas mak nak dengar nok..


Keluar bersama teman wanita ni, Ema Rona namanya. Saya yang menambah nama rona tu.. mihmih

Okeh, disebabkan esok dah boleh mula kerja, saya seharusnya! pergh semangat. Harus kerja dengan bersungguh-sungguh walaupun gaji tak seberapa. Tapi boleh laa. awak tu kerja untuk sebulan aje, mengada nak demand gaji memahal, jaga kedai beg aje. hmm hmm *tetibe emo, pehal tah*

Till next time baby,
bai.

8 comments:

  1. Rajinnye kerja.. kalau akak time cuti memang duk rumah je.. rest.. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. kita pun ingat nak rest aje kat rumah, tapi nanti mesti bertambah bosan, saya ni mane lah reti nak duduk diam.. hehe

      Delete
  2. kite pun dah abes exam gak..selamat bekerja..

    ReplyDelete
  3. Huyoo, Semangatnya !! Goodluck kakk :))

    ReplyDelete
  4. Elok la tu, daripada masa terbuang baik keje..boleh dapat duit ye tak?

    ReplyDelete
  5. Hai klw bosan2 tu blah la msg dgn sy tau.sy sudi membalas.ni no sy 01133595916 ok nk elang2 kn bosan.

    ReplyDelete