Friday 2 January 2015

Dip n Dip, Sunway Pyramid

Hai,

Amboi berjalan sakan harini, Tak sedar yang hari ahad ni ada exam. Gila jalan betul. Konon-konon nak keluar tak sampai malam. Last-last pukul 8,30 malam juga baru sampai rumah. Amboi sangat. Bila nak start study pun tak tau la ni..

Sambil jalan-jalan tadi, terserempak pulak dengan dip n dip. Ok, bagi saya, memang sedap laa makanannya tapi agak mahal. Err memang mahal sebenarnya. Sekali sekala nak makan boleh laa. Tadi pun makan 2 makanan (dah lupa namanya) dengan 3 air mineral dah rm54.45. Nasib baik makan 4 orang.. Boleh laa share duit sikit-sikit sorang..

Lokasi yang saya makan ni terletak di Sunway Pyramid, tingkat LG2 kedai no 83. (LG2.83)


omnomnomnomnom


Aaaaaa pipi tu kenapa macam gemmsss sangat?? :'((((

Ok nampaknya saya sudah tahu apa azam saya tahun ni. Perempuan ni biasalah, dah biasa kurus, and then bila tiba-tiba gemmss, mula laa meroyan tak tentu pasal. Macam saya ni laa :'(

Hmm dah laa, nak pergi kurus kejap.

Till next time baby,
bai.

No comments:

Post a Comment