Wednesday 21 September 2016

Belogkayangan dah kahwin.. Wiwiwi

Assalamualaikum,

Pada 23 Julai 2016 marin, saya dah selamat bergelar isteri kepada suami saya. Hahaha
Alhamdulillah semuanya berjalan lancar, terima kasih kepada semua yang hadir memeriahkan majlis, makanan pun sodap, habis dibedal ea semuo, perantin dapat meraso sikit yo..

Eh apo pulak tetibo cakap nogoghi ni.. hahaha

ok lah, saya nak payung satu gambar. Cukuplah satu. Karang muntah pulak.. hihihi
Memang tak banyak gambar pun sebenarnya sebab takde ambil mana-mana photographer, ni bajet punya majlis. So mana yang perlu aje la.. ni pun dapat gambar belas ihsan dari kamera phone kawan. boleh laaa dari takde, ye dok. hehehe




Sebenarnya banyak nak cerita tapi nanti-nantilah.. jangan maraaaaah, nanti cepat tua. 
hihi...

Ok lah..
Wassalam

5 comments:

  1. tahniah. semoga berkekalan hingga ke Jannah. aaamiiinnn... :)

    ReplyDelete
  2. wa.. tahniah.. tu la.. lama saya x singgah sini.. tau2 rupanya dah kahwin.. hahaha..
    smoga berbahagia berdua berpanjangan berkekalan hinggan ke syurga..
    bagus buat sederhana.. buat grand2 pun membazir je.. hehehe.. yg penting bnda wajid di setelkan..
    tahniah again..

    saya je yg masih bujang senang.. hehehe..

    ReplyDelete