Sunday, 9 March 2014

Maggi

Asal lapar je malam, asal malam je lapar.
Tadi kemain lapar giler, sanggup pergi kedai sorang-sorang beli maggi.
kalau masak 1 rasa tak cukup, bila masak 2 tak habis pulak.
ni siapa yang nak habiskan lebihan maggi ni?
jawab! jawab! -geleng kepala-


"Ya Allah, engkau selamatkanlah penumpang-penumpang pesawat yang hilang itu, berikan ketenangan dalam hati setiap ahli keluarga mereka. selamatkan mereka ya Allah, selamatkan mereka.. amin ya rabbal alamin"
#PrayForMH370

menanti dengan penuh kesabaran.

6 comments:

  1. saya mmg kalau makan megi, standard 2 bungkus.. 1 bungkus kalau makan masa tengah rasa kenyang, tapi boring x tau nk buat apa.. hehhe

    ReplyDelete
    Replies
    1. tapi lama2 makan magi bosan jugak. tapi dah tu je yang paling senang nak masak dan buat... hmmm

      Delete
  2. Ehem,
    Rindu bertandang lagi.
    Ewahhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. ewah ewah.
      marilah masuk ke rumah wahai rindu. ehe

      Delete