Saturday 13 April 2013

Freedom

Hai ;)


Now its time to freedom!!! iyahu! Rasa seronok gila bila dah habis final exam, dan insha allah kalau ada rezeki nak grad on time teruih. Ya Allah moga tiada satu pun paper yang bakal aku repeat. amin. oh dengan kawan-kawan ku sekali. aaminn~

Tuhan tolonggg~ lembutkan hati pemeriksa.. ehem ehem 

So, lepas ni memang tiba masanya untuk hidup diluar sangkar. mencari rezeki sendiri untuk terus hidup. penuh dugaan dan cabaran namun kita seharusnya menghadapinya dengan penuh tabah! *nada penuh semangat*

Oh takutnya bila fikir nak kerja, ada ke orang yang nak ambil saya bekerja ek? saya ni kuat bekerja, kalau dah mula kerja memang sayang nak berhenti tapi penyakit M saya tetap ada. well, semua orang pun ada penyakit M kan? hihi

Haritu ada offer kerja dekat dalam Giant, bukan sebagai promoter, bukan sebagai cashier, bukan sebagai supervisor.. no no no, tapi kerja dalam officenya, tak tahu lah kerja macam mana tapi akak tu kata kerja bahagian IT, IT macam mana? haa yang tu kita tak tahu. kita try pergi tanya isnin nanti ea. doakan saya ye kawan-kawan :)

Oh mengenangkan perpisahan terakhir dengan kawan-kawan masa last exam pagi tadi, memang sangat mengayat hati. menangis bak dalam cerita bersamamu. sedih kemain. tapi saya tetap cover macho, tak mahu menangis, perlulah control supaya nampak tabah kan. tapi dalam hati, Allah je tahu betapa meraungnya saya menangis :(

Semoga kita ketemu lagi ye kawan-kawan. pasti semuanya akan sambung ke degree, tapi saya mungkin akan menyusul kemudian kerana family lebih memerlukan saya untuk menguruskan perihal kewangan keluarga. susah juga bila ada adik beradik ramai ni, semua nak kena bayar. kalau duit senang kutip macam daun gugur kan best. hmmm

okeh semua! semoga semuanya terus usaha hingga mencapai cita-cita! Muah semua kawan-kawan! 27.12.2010 - 13.04.2013 banyak kenangan kita bersama, moga kekal abadi yang indah-indah. yang pahit-pahit jangan dikenang tapi jadikan pengajaran ;)


Aceli tak cukup korum ni, nanti kita cukupkan ye. Sayang Ecah takde.. huhu


bai.

Saya sebenarnya ada buat sedikit video tapi cannot upload pulak. sedih mak. *cembeng*

11 comments:

  1. insyallah..mohon dipermudahkan

    ReplyDelete
  2. selamat bergraduasi...

    sama la pha is pun.. ni tahun akhir. separuh dari member dah berangkat ke kelantan bagi menyambung pengajian di HUSM. lepas ni tggal hari grad je la nk jumpa. pastu, semua akn bawa haluan masing2.. hmm.. dalam hati ni sedih gak.. *harap muka je ganas tapi dalam hati ada taman*

    ops. terpanjang plak komen.. sory cik sayidah..... hehehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe.. komen je panjang2. kita suka :)

      itulahkan, nanti dah mula sedih2. tu yang tak best tu

      Delete
  3. boh dah habis ya.... sis pun tgh tunggu konvo ni.. semoga dipermudahkan segalanya :)

    ReplyDelete
  4. i love you fisa. :')

    ReplyDelete
  5. berpisah ngan kawan2 mmg sedih...huhuhu..smoga persahabatan korang xkan terputus k...love to see u guys together2...comam2 semuanyer :D

    ReplyDelete